lauantai 13. marraskuuta 2010

haalari.


Rakas joulupukki, haluaisin joululahjaksi astioita, parit muumilakanat, HAALARIN....♥ Saanhan mä olla vielä pieni lapsi ja käyttää haalaria? Niinakin käyttää! Mä haluun tollaisen! Ja just tollaisen violetin. Jumpin on kyl kehittänyt jotain aivan liian söpöä ja lämpöistä ja rentoa! Toi muistuttaa hyvin paljon mun Tampere Kuplii 09:ään tekemää kigurumia, joka mulla oli vappuna ja tän vuoden Takussa. :)

Oon söpö kasiluokkalainen :D joku randomi tunki sit kuvaa >8( ja jos joku ei tajuu esitän hahmoa Totoro♥ Hihii taskut saa mun lantion näyttää isolta :D

Mä mietin et pyydänkö pukkia tuomaan vai teenkö itse? Onhan toi 99€ kuitenkin vähän liikaa lompakolle, muttakun jos haluaa...?

 Mitä mieltä te ootte tollaisista haalareista? Hot or not?

2 kommenttia:

  1. Awws, toi on I-H-A-N-A ♥
    Aatella niitä kylmiä talvi-iltoja hyvän elokuvan parissa ja kaakaomuki kädessä ja tuo haalari päällä... (:

    Jos teet ite, niin voisitkos sitten laittaa ohjeita miten oot tehnyt, jotta mäkin voisin kokeilla :))

    VastaaPoista
  2. Jep! Ja jos teen ite niin katsotaan miten jaksan, että laitanko jotain vinkkejä/ohjeita ton tekoon! :)

    VastaaPoista