maanantai 8. marraskuuta 2010

tragus

Mä pari viikkoa ennen mun synttäreitä kysyin äiteltä hienovaraisesti, josko saisin lävistyksen, traguksen eli tossa korvanipukassa koru. No äitehän meinas saada sydänkohtauksen ja viikkoa ennen mun synttäreitä tuli jyrkkä ei. No perjantaina (mun synttärit oli viikonlopun jälkeisenä maanantaina) oltiin ideaparkissa ja olin menos näön tarkastukseen. (siellä sanottiin et mulle oli määrätty liian vahvat lukulasit. yleensä sen vahvuset on 40-45vuotiailla..) Ja äiti sitten soitti mulle ja vei mut ideaparkin lävistysliikkeeseen!


No en tiiä minkä aivotäräyksen äippä oli saanut, mutta ei se mua haitannu! :) Ja on se tota kehunu et se on nätti ;) Ja kylhän se on.

Tiedän että haluutte kuulla sattuks ottaminen. Nokun menin istuun siihen niin oli tosi kivakun se nainen oli sillei "tää sit sattuu" ja olin kuullu kans et sattuu ihan pirusti, koska toihan on täyttä rustoo! No istuin siinä ja se tunki ne pihdit mun korvaan ja se sano et pihdit sattuu enemmänkun se pistäminen. No en ees huomannu kun se pisti! Se sattu vähänkun se asetti koruu paikalleen. Sen jälkeen oli pari päivää kyl kipee ja se turpos ihan törkeesti! Siihen oli laitettu liian pieni koru, ettei ollu yhtään turpoomisvaraa ja siks se oli tosi kipee. Kuvitelkaa nyt että se turpoo ja se koru puristaa sitä. Auuts! No onneks mulla on maailman paras kämppis ja sit laitoin Moonalle viestii, et auttaa muakun mun tragus tekee kuolemaa. :DD no sittenhän tehtiin kauheet pelastusoperaatiot ja hetikun vaihdettiin pidempi koru niin ei ollut yhtään kipee! Pystyn nukkuun sillä puolella ja kaikkee


Onhan se nyt aika nätti! :) Muuten mietin että voisin tehdä sellaisen "opiskelijaviikko" hommelin, et tekisin erilaisii halpoi ja hyvii opiskelijaruokia ja jotain vinkkei. Mitä mieltä olisitte? :))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti