maanantai 15. marraskuuta 2010

vettä.

Vähän tän päivän fiilistelyä, vettä sataa. Missä talvi ja pakkaset?

 
 Huoh, mentiin käymään kaverin kaa äsken Siwassa, onneks se on ihan tos vieres, ton pienen ryteikön takana, mikä ei tos kuvas nyt pimeyden takia näy. On tää nelonen kyl kival korkeudel ;)

 Mä tiskasin vähäsen, että saisin mun tiskivuorta pienemmäks. Jotenkin toi tiskaaminen on aina ylivoimasen vaikeeta aloittaa. :D

 Reippaana tyttönä mä kuitenkin päätin pestä pyykkiä. Puhtaat vaatteet ois jees. ;O
 Mä myös yritin siivoo tota mun pöytää. Ei onnistanu kyl tällä kertaa.

Mä oon ihan väsy! Eilen jäi yöunet vähän vähälle :''D Nyt katsoon Täytsyköitä ja sitten katsellaan, jos nukkumaaan menis :)

2 kommenttia:

  1. Mullakin on tollanen Nipsu-kulho :DDDD

    VastaaPoista
  2. Hihii :) No aika yleisiä nuo muumi-mukit, -kipot ja muut muumi härpäkkeet nykyään. :)

    VastaaPoista