sunnuntai 27. helmikuuta 2011

Vuokatti




Heissan pitkästä aikaa! En ole nyt postaillut, koska ei ole vain huvittanut. Koulun jälkeen en jaksa mennä pihalle tai tehdä mitään. Aloitin myös lukeen Vanajaveden opistolla japania ja mun japsin tunnit on keskiviikko-iltaisin tossa parin kilsan päässä! Oon kyl tykänny tosi paljon. Aloitan myös varmaan jotain tutor-hommia asuntolalla, mutta se ei oo vielä varmaa. Täytyy alkaa ottaan kuvia enemmän niin innostaa postaillakkin. :)

Mulla alkoi perjantaina hiihtoloma!♥ Ja ne mä sitten vietän perheen kaa Vuokatissa. Mun ennakkoasenne oli ei-kiinnosta, mutta tähän asti ollu ihan jees. Tänään kävin jäällä kuvailemas ja jotenkin toi ihana talvinen, kaunis ulkoilma inspiroi mua kuvaamaan. Täytyy veli viel pyytää ottaa kuvii, kun tähän mennes vasta itselaukaisin kaveerannu mun kanssa. Noi kaks kuvaa on tänään otettu ja täysin muokkaamattomii. Pari kuvaa päätty faceenkin ja ehkäpä mä niitä vaikka huomenna esittelisin, kun tulen takas pilkkimästä. (En tajuu miten mä suostuin siihen tänäänkin ja se oli ihan jees! Laatuaikaa pikkuveljen kaa.) Mutta katsellaan, jos mun hiihtoloma-terveisii välittys teille ahkerasti tän viikon aikana. See ya!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti