tiistai 22. maaliskuuta 2011

helsinki





Tossa vähän viikonlopun pikkuista kuva saldoa. Mä olin siis sunnuntaista maanantaihin Helsingissä, koska mulla oli työssäoppimispaikan haastattelu Nummelassa, Globe Hopella ja paikkahan tuli. :) 11. huhtikuuta sitten aloitan, ei kyllä voisi olla parempi paikka! Monipuolinen ja tosi kivalta vaikutti myös työntekijät!

Käytiin sitten kummin kaa Ikeassa syömässä ja ostettiin sieltä mun ruokaostokset (Kyllä, Ikeassa on ruokaa :D ja hyvää, terveellistä ja halpaa sellaista!) Mukaan tarttui röstiperunoita, lihapullii ja aivan tajuttoman hyvää kermakastiketta!! Naminami!

Innoistuin myös lukemaan pitkästä aikaa ja tiiätteks heräsin tänään vartin yli kahdeksan ihan pirteenä, vaikka kellon ois pitäny soida puol kymmenen. :o Mutta ei se haittaa tein herkkuaamiaista♥ Mutta täytyy nyt alkaa etsimään motivaatiota terveystiedon kirjoitelmaan.. :s

Oikein aurinkoista kevään odotusta! Musta alkaa tuntuu että kyl näiden takatalvien jälkeen se kevät tulee. :)

ps. Vilahti mun uus takki kuvissa, mutta esittelen sitä myöhemmin. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti