tiistai 20. joulukuuta 2011

Enkelikiharat

Hello! Viime viikolla kävin ulkona syömässä meiän koulun opiskelijakunnan hallituksen kanssa. Oli kyl naminami ruokaa! En tiiä vaikuttiko makarooni-jauhelihamössön syöminen pari viikkoa putkeen, tuskimpa. Mut innostuin sit vähä laittautuu ja tämmöstä sain aikaan mun suoristusraudalla.
Himas innostuin viel kokeilee samanlaisii kikkaroita minisuoristusraudalla kaverin synttäreille. Tein sellaisen huijaus-nutturankin, mut unohdin kuvaa sen kuten myös yhden uuen iiihanan mekon!

Miten te teette kiharat? Ja vinkkei otetaa vastaa! En oo kuiteskaa ton tukan laiton mestari vielä, kun ollu viis vuotta iihan lyhkäne pehkopää :D Onneks olin kauneimmillani taas, mut ei siit enempää.



ps. Täs viel mun näyttötyö, joka pitäs kuvauttaa kunnol. Mutkun oon niin himputin kiireinen valosan aikaan (lue: olen ahkera opiskelija koulussa)


2 kommenttia:

  1. nooo suoristusrauta, märkä tukka ja pinnit, patukat on kuulemma hyviä laineisiin (pitäis toimia myös talouspaperilla :--D) jaja tietty perus kihartimet :)

    VastaaPoista
  2. Joo täytyy testailla! :) jos tulee ongelmii soittelen sulle ;)

    VastaaPoista