perjantai 9. marraskuuta 2012

Kuka sä oot ja mistä sä tuut?


En edellisessä postauksessa kerinnyt näyttää teille mun kisua. Nyt sitten saattekin ainoastaan katsella sitä ;)


                                 "There's nothing wrong with loving who you are"
                                   She said, "'Cause he made you perfect, babe"
"So hold your head up girl and you'll go far,
Listen to me when I say"

                                                  I'm beautiful in my way
'Cause God makes no mistakes."

Lady Gaga - Born this way

Tatskan oton jälkeen mulle on tullut itsevarmuus. Mietin mitä merkitystä tällä on mulle. Listasin syitä mun päässä ja tajusin, että yksi kuva iholla kertoo aika paljon mulle. Se muistuttaa asioista ja sen hetkisestä elämästä. Siitä, että mä oon aina pystyny toteuttaa mun haaveita. En suostu haaveilemaan vaan teen kaikkeni sen eteen, jos jotain oikeasti haluan.


Myös suuri rakkaus kissoihin näkyy korvani takana. Kissanpentu kuvastaa myös mulle vanhana omaa nuoruutta. Millaista oli kun olin pieni, että se pikku-Roosa elää silti jossain mun sisällä. 

 Ps. Lukekaa Nelliinan postauksen ensivaikutelmasta! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti