tiistai 27. marraskuuta 2012

Roosa B. myyjäisissä

Olenkin hehkuttanut siitä, kun olin sunnuntaina ekaa kertaa myymässä joulumyyjäisissä tai ylipäätään myyjäisissä! Saanen eka esittellä kuvia ja saatta kuulla sitten loput höpinät.






Aamulla heräsin aivan liian aikaisin, mutta kai en malttanut nukkua. Pöydän olin "suunnitellut" jo edellisenä iltana ja kaikkiin resursseihin ja aikaan nähden olin siihen aika tyytyväinen. Erotuin pöydälläni ja tuotteillani muista myyjistä, mutta sehän oli vaan hyvä.

Oli aivan ihanaa höpistä asiakkaiden kanssa! Joten aika hurahtikin nopeasti ja olin yllättynyt siitä kuinka paljon ihmisiä pörräsi pöytäni ympärillä :)

Ja te jotka, että päässeet myyjisiin voitte klikkailla itsenne mun nettikauppaan, jonne olen tällä viikolla lisäilemässä lisää tuotteita!

2 kommenttia: