torstai 31. maaliskuuta 2011

säilytysideat.


Kuvat MillaNadjaEmmi ja Jenni

Mä oon selaillu blogeja ja sisustuslehtiä. Mul ois kauhee inspis sisustaa ja keksii hauskoja ja käytännöllisiä säilytysideoita. No mä sitten blogeja selaillessani löysin kivoja ideoita.

Kengät mä haluun johonkin hyllyyn oli ne päällekkäin tai vierekkäin. Tai sitten tollaisiin laatikoihin ja parit kengät esille. :)

Koruja mulla ei kauheasti ole, mutta nekin mitä on ja kun lisää ilmestyy ois kiva pitää järjestyksessä. Siksi ois kiva (jos tilaa on) pistää korut seinälle roikkumaan tai tollaiseen ihanaan monikerroksiseen tarjoiluastiaan (vai miksikä tota sanotaan?) Korvakorut vois roikkua jostain coctaillasien kulmista tai sitten coctaillaseissa vois säilyttää jotain muuta pientä esim. kynsilakkoja.

Vaatteet mä haluun vaaterekkiin. Se on niinkun sellainen asia mitä oon kauan halunnu ja vielki haluun. Mun mielestä on kiva, että vaatteet on esillä ja kun ne on rekissä kaikki vaatteet ovat "tasa-arvoisia" eli aamulla en ota vain pinon päällimmäistä paitaa ja sitten ei kaapin perälle unohdu jotain kivoja vaatteita ;) Elikkä helppo vaatteiden valikointi ja pysyy järjestyksessä.

Ja sitten noi matkalaukut♥ Oon jotenkin rakastunut matkalaukkuihin. Niitä voisi pinota monta päällekkäin "pöydäksi" tai sitten jotenkin muuten. Matkalaukku voisi olla myös auki ja siellä voisi olla joku isompikin juttu. En vielä tiedä, mutta oon rakastunu vanhoihi matkalaukkuihin♥

Hihiii.Tässä on vielä 2 vuotta aikaa kerätä hyvät sisustusideat ja sitten alanki toteutteleen niitä (toivottavasti!) Nyt lähden tästä hipsimään kouluun päin. Oikein kivaa torstaipäivää!

ps. Tais olla eka sisustuspostaus täs blogissa ikinä, joten sille pienet ablodit ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti