perjantai 1. huhtikuuta 2011

kengät

 Hauskaa aprillipäivää! Tänä vuonna en jekuttanut ketään eikä kukaan jekuttanut mua. (Viime vuosi olikin sitten eri asia :D) Tänään on ensimmäin huhtikuuta. Huui miten nopeasti aika menee ja kevätkin toivottavasti alkaa tulemaan. Kuukauden päästä vappu ja enää ensi viikko ja sitten alkaa työssäoppiminen! Jännää!

Tänään meillä oli koulussa vikat tunnit peruttu, joten päästiin jo puolilta päivin. Kerkisin sitten aiempaan junaan ja sopivasti bussilla Ideaparkiin mistä äiti neljän jälkeen mut haki.

 Olihan mulla ihan asioita, kun sillä kävin. Mun muisti sääntö oli kolme asiaa: Gina, kengät ja kamera. Kameraa kävin katsomassa tarjouksia ja vähän myyjien mielipiteitä kanssa et mikä on hyvä ja sellaista. Ginasta kävin katsomassa korkeavyötäröisiä shortseja mitkä näin Nadjan blogissa, mutta ne oli loppu ja korkeevyötäröisiä farkkulegginssejä kyllä sitten oli 39,90e-hintalapulla varustettuna ja sinne ne sitten jäivätkin. Kuitenkin oon halunnu kivat korkkarit kevääksi, koska omistan kahdet talvikengät ja neljä paria Converseja ja samanverran tennareita. Elämäni ekat korkkarit sitten näyttää tältä...

(Hyyi mua hirvittää katsoa noin huonolaatuisia kuvia! No kyllä se kamera tulee tässä keväällä!!)

No sitten tälläiset kotiutin! :) Tapaksen kengät ja punaisella -50% lapulla varustettuna hintaa jäi 35e, jonka verran raaskin maksaakkin. En oo uskaltanu ennen ostaa korkkareita, koska oon aatellu et ne ei sovi mulle ja etten osaa kävellä, mut pyhpah. Harjoittelu tekee mestarin ja kaikki sopii, kun vaa pistää sopimaan ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti