sunnuntai 6. maaliskuuta 2011

vaatekasa




Jos käydään eka vaikka läpi päivän asu :) Korvikset Kampista kierrätystapahtumasta. Huivi Seppälästä. Mikki Hiiri-paita Mellukirppikseltä, Helsingistä ja toppi Ginatricot. Housut on H&M.

Eilen kotiuduin tossa vähän ennen seitsemää kahdeksan tunnin automatkan jälkeen, joten eiliseltä ei oo kuvamateriaalia enkä päässyt edes koneelle. No olin kyl ihan kiva reissu.

Tänään kävin pitkästä aikaa vähä vinguttaa visaa Ideparkissa. :D Oon yleensä tosi nirso, mut nyt sit tuli osteltua kaikkee tarpeellista, mitä oli mun ostoslistalla. Mukaan tarttui kaks Ginatricon toppia, joista haaveilinkin (GINAN TOPIT ON POISTUMASSA! TULEE UUS MALLI!) sitten Sinellistä vähä metalliketjuu yht koulujuttuu varten sekä Eurokankaasta yhtäpaita ja legginssiprojektii varten kankaita :) Ja sit Prismasta ruokaa ens viikoks! Huhhuh olihan siinäkin jo.

Kävin myös sattamalta mun vaatekaapin läpi ja tein erilaisii kasoja, että jos otan jotain vanhoja vaatteita uudestaan käyttöön, kun yritin etsii mun rikkinäisii mustii legginssejä. (joita en ees löytäny!)

Mutta minä lähden tästä kimpsujen ja kampsujen kanssa takaisin Hämeenlinnaan :) Home sweet home♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti