tiistai 12. huhtikuuta 2011

bussikorttiläjä



Hellurei! Tänään sitten viihdyin töissä tuollaisissa kuteissa. Paita on sunnuntain kirpparisaalis ja laihjensi lompakkoa kahdella eurolla. (Oikeastaan kummin, koska olin siihen mennessä tuhlannu jo kaikki mun käteiset...hups :D) Legginssit oon ite tuunannut, koska polvessa oli valkoista maalia ja reikiä. Tosi toimiva asu, kun haluaa pukea jotain mikä ei kiristä ja purista.

Tosiaan mulla on nytten sitten kolme erilaista bussikorttia, että pääsen kulkemaan tuon 60km työmatkan. Aikaa siihen menee 2h. Mikä tässä Helsingin liikenteessä on vikana? No kyl mä selviin, vaikka aamulla melkoisen itkupotkuraivarin sainkin ja soitin iskälle, että mitä teen. Töissä ainakin on ihan mukavaa, vaikka en oo oikein mitään muuta, kuin laskeskella ja pakkailla ja silitellä, sunmuuta. No, mutta kello läheneekin jo puol kasia, joka tarkoittaa Salkkareita ja Muodin huipulle !

2 kommenttia:

  1. Heyyy cooolit noi leggarit! taitava rosu!

    VastaaPoista
  2. Hihii kiitti! :) eikös sulla ollu vähän samantyyliset? selitin muute näistä sulle sillon siel koulul ku värjättii mun lettii :D

    VastaaPoista