lauantai 10. syyskuuta 2011

I'm feeling lucky like a four leaf clover

Oon hurahtanu täysin maihareihin viime talvena! Ja syytän ainoastaan näitä kaikkia kuvia sekä muutamia bloggaajia :D Muttakun.....







Mun sydän on sulaa♥ Ja koska mun jalka ei enään kasva niin voi ostaa kalliimpii kenkii ;) Tosiaan oon näitä viime talvesta asti halunnut, että tosissaan haluan! (Jos mä hurahdan kunnolla johonkin niin sit tykkään siitä ikuisesti ;)) Oon miettiny yks värisii. Punaset ois unelma! Tai tollaiset keltaiset, kuin Avril'lla. Valkoiset ois ehk käytännölliset ja sopis kaiken kaa. Mut sit toisaalt kukkakuosiset ois niin söpöt tai sellaiset mis on birttilippu ois siistit! Päättämisen vaikeus!! Merkkinä oon katellu Dr. Martensia ois ainakin hyvät ja laadukkaat. Tiiättekö jotain halvempii ja laadukkaita maihareita?

Voi toi hinta vaan on niin paljon! Mutta jos synttäri tai joululahjaks... Äitiiiii.... Iskää...

3 kommenttia:

  1. Olen juuri hervannan duon uffissa jossa on kokoa 38 violetit maiharit hintaan 15e :----D

    VastaaPoista
  2. Voi ei! Vois alkaa muuten metsästeleen noit uffeilta ja kirppareilta... Muttakun meikän jalka on 40! Ärrinmurrin..

    VastaaPoista
  3. tiedetään, tiedetään... kirjotetaan joulupukille... :)

    t. äippä

    VastaaPoista