keskiviikko 14. syyskuuta 2011

Questions & answers









Tässä vastauksia kysymyksiin. Kuvituksena on we♥it'stä löytämäni söpöt kissakuvat. Jos on 12v halunnu kissaa nii saisinko sen jo? Nyt niihi vastauksii!


Blogi ja tyyli

Lempi vaatemerkki?
No ei mul oo semmosta :D

Miksi aloitit blogaamisen? Miksi jatkat blogaamista?
Alotin tekeen kotisivuja vuonna 2003 ja väänsin sitten niitä sinne 2008 vuoteen asti. Osasin kaikki maailman html-koodit ulkoo jne. Sit se vähän jäi ja siirryin bloggaan. Ja koska oon aina perjaattees tehnyt jotain vähän tällästä niin kauan että sit oon jatkanu. Mä en kauheest mainosta mun blogii, koska en pidä tätä mitenkää kauhee kivana ja ihmeellisenä. Pidän tätä enemmän itteni takii.



Minä ja tunteet

Paras ystäväsi?
En oo nyt aatellu et kuka se paras ystävä ois, mut kyl se Jassu on.

Pahin pelkosi?
Että kaikki tärkeet ihmiset katoo mun ympäriltä.

Millainen persoona olet?
Yli-pirtee, puhelias, vähän semmoinen suurpiirteinen, vähän ehk poikamainen. Ne tietää ketä mut tuntee ;)



Lempi tunnetila mitä on olemassa?
Se tunne, kun tunnet ittes onnelliseks.


Haaveiletko joskus olevasi joku toinen? Onko haaveet vain hetkellisiä vai tapahtuuko tätä useammin jotain tiettyä henkilöä kohtaan?
En oikeestaan. Ehkä enemmän sellaista että "voikun mullakin ois...." mutta en haluis olla kukaan muu. Mä oon mä ja that's it.

Oletko ihastunut?
Joo, tälläkin hetkellä.



Oletko koskaan ollut rakastunut?
Kyllä.






Koulu ja asuminen

Missä asut?
Tällä hetkel viel koulun asuntolassa toista vuotta.

Jos saisit valita, missä maassa asuisit?
Jos osaisin ruotsia niin Ruotsissa tai sit Englannissa, ehkä molemmissa. Mut kyl haluun Suomessa asuu sit jos pitää perustaa perhe jne :D

Mitä koulua käyt?
Koulutuskeskus Tavastias :)

Miksi menit juuri siihen kouluun opiskelemaan?
En halunnu jäähä Lempäälään asusteleen, enkä mennä Tampereelle kouluun. Ja täällä oli tosi hyvä vaatetusala niin oli mun silloseen elämäntilanteeseen paras ratkasu. Maiseman vaihdos teki hyvää enkä oo katunu kertaakaa!


Vapaa-aika ja matkustaminen

Käytkö töissä?
En! Haluisin kyllä, mutta ei pääse kun suhteilla töihi ja ei kukaa haluu palkkaa mua :( (jos joku tietää iltaduunipaikan nii saa vinkkaa!!)



Oletko käynyt ulkomailla? Missä?
Joo. Kreetal ja Turkis oon ollu rantalomalla kerran molemmis. Sit olin viime keväänä Lontoossa 5pvää ja kesällä 3 viikkoo Englannis, Torquayssa kielikurssilla ja kaks pvää Lontoossa. Sitten olin nyt Ruotsissa kaks viikkoo partsaleirillä (Jamboreella) ja päivä oltiin Tukholmassa.

Oletko koskaan ollut yksin elokuvissa?
Itseasissa oon, kattomas High school musical 2 tai 3 - en muista :------------D






Elektroniikka jne

Mikä kamera sul on? (::
No mul on kaks kameraa. Olympus tought MJU 3000 ja sit on/oli Canon eos 450D, mutta täl hetkel se ei suostu meneen päälle :( yhyy. Täytyy viiä se korjauksee.

Paras nettisaitti?
Jos on pakko valita paras ja ainoastaan yks niin Facebook... toiseks oisin sanonu bloggerin, mut facestki voi lukee blogei :p


Lempi tv-ohjelma?
En osaa koskaa nimetä lemppareita, mut kaks parasta ois Salkkarit ja Muodin huipulle!


Millainen tietokone sulla on?
emachines ja en osaa mtn mallei saoo yms :D 15,6" jos jotain kiinnostaa. Huono kone, en suosittele. Näppäimet lähtee helposti irti ja tuuletukset on huonot.

Minkälainen puhelin sinulla on?
Nokian se ihan perus kosketusnäyttö :D Se varmaa eka. Ite oon tykänny, kestää vaikka heittäs kuumat kaakaot päälle tai seinään tai kerrostalon ikkunasta.... :D

Millaisen puhelimen haluaisit jos sinulla olisi siihen varaa?
No en mä tiiä. En pistäis paljoo rahaa puhelimeen. Tärkeintä on kestävä easy puhelin mis on netti ja tämmönen nykyään perus puhelin. Kalliit puhelimet hajoo helposti ja niis on liikaa nappei ja nippeleit :D

Mistä ostit tuon kaukolaukaisimen ja paljon se maksoi?
Huuto.netistä ja makso postikuluineen 14e. Jos haluut lukee lisää niin tässä on postaus.


Random

Rahatilanne atm?
Ihan tarpeeks hyvä. Voishan sitä miljonäärikin olla.



Lumisade vai vesisade?
Ehkä vesisade, koska rakastan pistää kumpparit jalkaan ja heiluu sateenvarjon kanssa.




Kaakao vai kahvi?
Kaakao! En juo kahvii, mut rakastan kaakaoo. Varsinkin jos on kermavaahtoo pääl, nam♥

Mitä mieltä olet hiustenpidennyksistä?
No en kauheest puolest enkä vastaan. Joillekkin sopii, joillekkin ei.. Ja jos ne on huonosti laitettu ja näyttää luonnottomilta ja huomaa että on pidennykset - hyi. Mut hyvin laitettuna jne tosi kivat :)

Lempi asia maailmassa?
Syöminen, jos siit ei lihois :D


Lisää kysymyksii?
Jos nyt heräs kysymyksii lisää niin kysäskää ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti