torstai 26. tammikuuta 2012

Jos mulla rahaa ois, onnellinen olla vois.

En tajuu, mut mulle on iskeny joku kauhee kevät-inspis ja oon jo ihan fiiliksis "kevät tulee kohta". Vaikka siihen menee vielä liian monta kuukautta. Höh.. Tein pientä tilausta Ginatricottiin tänään ja haaveilen muutamasta vaatteesta ja muutamasta viel lisää.
1. Jenkkilippu -farkut. (Ginatricot)
Näin nää Ninan päällä ja rakkautta oli ensisilmäyksellä. Metsästäminen ei ollut niin helppoa. Soitin 10 eri Ginaan. Ei missään. Hermot meni, kun en voi ite ees tilausta tehdä, koska en oo 18.. Huoh oikeesti. Mut sainpa tilauksen tehtyä! Sitä odotellessa..

2. Kukkaprintti -toppi. (Lindex)
Näin tän paidan Ideaparkis. Kukkaprintit sopis niin täydellisesti mun valkoisten maihareiden kaa. Mutta 23 euron hinta pitää meitä kukkapaidan kaa vielä toistaiseksi erillään.

3. Jenkkilippu -shortit (Topshop)
Näitä oli kans Ginassa. Tosiaan Suomes vaan stadis oli tuotu tämmösii muutamii kappaleita, koska ne on "erikoisii". Kaikki menny kahdes viikossa. Kiitos Suomi, muutan Ruotsiin. Mutta aion lähiaikoina tuunata omat shortsini ja siitä postaustakin luvassa.

4. Punaiset pillifarkut (Nelly.com)
Mul oli punaiset pillit. Rakastin niitä. Ne on ihana väripilkku, mutta hajos sitten ja mitään ei ollut tehtävissä. Uudet ois kiva.

5. Sormus kahteen sormeen (Nelly.com)
Oon hurahtanu nyt sormuksiin. Varsinkin kahden sormen. Toi ois ihana!

6. Nahkahame (Topshop)
Näin H&M:llä ihanan nahkahameen. Tollainen ois ihana. Täytyy sovittaa ja kattoo sopiiko mulle. Ton yhdistäsin johki villajuttuun tai jotain.

7. Yhdistetty käsikoru-sormus (Ginatricot)
Tää on tosi hieno!! Päätyi tilaukseenkin. Ei tästä sen enempää perusteluja.

8. Farkkuinen kauluspaita (Ginatricot)
Tämmönen ois kiva. Haluisin sellaisen boyfriend -mallisen. Tai ihan vaan tavallisen. Kirppareille sitten taas täytyy lähtee!

Enään yks viikko koulua ja sitten alkaa työssäoppiminen! Ootan niin paljon. Hommaan salikortin ja joogakortin. Sitten alan tuunailee vaatteita ja näpertää koruja. Mutta koska oon Ideaparkis niin taitaa rahatkin jäädä sinne. Mutta hei alan postailee taas kyl useammin, ku pääsen pihalle valosan aikaa kuvailee :) Nähdää!

2 kommenttia:

  1. siulla on aivan ihana tyyli, tykkään persoonallisista ihmisistä :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos paljon! Yritän pitää mun tyylin tosi persoonallisena ja se on vielä kehittymässä :)

    VastaaPoista