keskiviikko 22. elokuuta 2012

Tukka-asiaa


Mua alkoi ärsyttää jatkuva tukan värjäily ja väripurkkien ostelu. Olihan se nyt halvempaa kun parturis värjääminen, mutta ei sekää mitää ilmaista lystiä oo. No pistinpä blondin värin päähän yksi ilta ja päätin että en jaksa juurikasvua enkä jaksa värjätä.

Blondin värin tungin hiuksiin joka paikkaan paitsi latvoihin. Latvoissa annoin olla punaisen (lue: haalistuneen oranssin) Lisäsin vain vähän ColorMaskia vahventamaan punaista väriä.


Juuri eilen loppui mun eka purkkini ColorMaskia. Ostin tosiaan pikkasen alle vuosi sitten yhden purkin ColorMaskia jotain sanoisinko 9-10 kuukautta sitä käytin koko päähän aina sillei about kerran viikossa. Mulla toimi tosi hyvin ja voin vuoden kokemuksella suositella! Vaikka juurikasvu alkoi näkyä pysyi aina värini tukassa kirkkaana punaisena. ColorMaskiahan saa laittaa kuivaan tukkaan ja antaa vaikuttaa vaikka tunnin. (Kuulin yhdeltä parturi-opiskelijalta) eli ei ole vaarallista antaa vaikuttaa yli 10min vaikka ohjeissa niin sanotaan.

Oon ostanu 2 putiloa ja molemmat koulun parturikampaamo-puolelta. Ekasta maksoin 11,2€ muistaakseni ja toisesta tuon 8,90€. Oli jossain poistossa/tarjouksessa ja kuulemma ei mitää vikaa, mut niit oli laitettu muuten vaa tarjouksee:D Jos haluaa maksaa vähän enemmän nii Stockalta saa hintaan n. 16€ putilo.

Hyvä puolihan on se, että mun ei tarvi tunkee väripurkkiä enää päähän vaa voin laittaa tota sävyttävää hoitoainetta aina välillä. Ite oon ainaki tyytyväine mun tukkaa kaks värisenä, entäs te?

2 kommenttia:

  1. iha ok punanen jos toi vaalee osa vaan olis oikeasti vaaleeta eikä oranssia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. blondaus on aina vähä operaatio ku ei heti kerral tuu täysin blondi. luonnos toi ei näytä nii oranssilta onneks ku kuvas:)

      Poista