tiistai 5. huhtikuuta 2011

Kamera♥





APUAA! Se on nyt sit mun. Canon eos 450D♥ Mä oon nii iloinen ja kaikkee! Oon halunnu järkkärii jo jonkin aikaa. Vanhoja postauksia on ainakin 4. huhtikuuta 2010 ja 3. maaliskuuta 2011. Mä oon ahkerasti säästänyt ja huuto.netistä sitten bongasin täältä Hämeenlinnasta tuon kameran 300e ja rapiat. Aivan uuden veroinen, koska oli otettu reilu 500 kuvaa (Canon on luvannu et yhdel kameral pystyy ottaa 100 000 kuvaa) ja löytyi kameralaukku ja perusjutut mitä kuuluu sekä tollainen kirja Parempia kuvia Canon eos -järjestelmäkameralla. Se ainaki vaikutti mielenkiintoiselta ja siin oli selkeet kuvat ja kaikki! :) Mun piti tulla heti kertomaan tää teille ja oon niin innoissani etten jaksanu ees muokkaa ylläolevia kuvia! Mutta nythän voisin mennä lukemaan tuota kamera kirjaa huomisiin matikan kokeisiin. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti