lauantai 5. toukokuuta 2012

Mökki-inspistä



Yksi asia mitä rakastan mökkeilyssä on, että saa ihastella ja haalia itselleen ihania vanhoja esineitä. Mummun vaatekomero on myös oikea aarreaitta. Löysin sieltä just yhden super-coolin iskän vanhan farkkutakin. Kun joskus muutan omaan kämppään nii oon mökillä pistelly jo keltaisia lappuja "varattu" esineisiin, jotka oon varannut itselleni. Toi Singerin sata vuotta vanha ompelukone on rakkautta. Kummitädillä mulla on säästössä vanha mallinukke. Sopii hyvin mun tulevaan ompeluhuoneeseen. Onneks oon ainut tyttölapsi meiän suvussa nii ei oo tullu riitaa esineistä poikien kaa. Ne tapelkoot traktorista, mönkkäristä ja muista vempeleistä. Minä vien pullot, penkit ja muut ihanuudet.

Taidan vielä lähteä penkomaan sitä komero jos löytyis kaikkea muuta kivaa lisää. Hamstraako kukaan muu mökiltä tai mummulasta mitään?

12 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Eiks ookkin :D Vanhan muovisen postilaatikon vei aurakone :( Mut toi uus on paljon coolimpi :) ja löysin vanhat ikkunan kehykset, teen niist taulun :)

      Poista
  2. Todellaki hamstraan! Kaikki vintit kotonaki meen monta kertaa vuodes läpi jos löytyis jotain ihanaa mut harvoin sinne tulee lisää tavaraa :D Rakastan vanhojen vaatteiden tuoksua.

    VastaaPoista
  3. oij aiva ihana tuo kello!:) ja sulle ois muuten mun blogissa haaste :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ihana, siks sen laputinki :D ja toimii viel! Mä käyn kattoon sen haasteen, kiitos! :)

      Poista
  4. moi roosa! muistaks mua, olit mun isonen!:D sul on ihana blogi, en oo varmaa ennen sitä tänne/sulle sanonu!(:

    http://fannisproblems.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei Fannii :) Ofc muistan sut, ei sua voi unohtaa! :) Kiva, että tykkäät mun blogista! Ootko sit ennenki mun blogi seuraillu? :D

      Poista
    2. haha:D oon vähä väliä kattellu, ku oon muistanu tms!:)

      Poista
  5. Vastaukset
    1. Se on jostain 1900-luvun alusta ja joku 100 vuotta vanha! :)

      Poista