maanantai 13. elokuuta 2012

Vuoreksen keskuspuisto

Paita - Vero Moda :: Housut&aurinkolasit - poikaystävän :: Kengät - Piecis :: Laukku - Think today
Ette uskokkaan kuinka kovan vaivan takana on saada otettua kuvia enää! Yllä olevat kuvat on otettu 
Asuntomessujen jälkeen. Sain vihdoinki koklattua miltä näyttää oikeet boyfriend-farkut mun jalassa. Poikamaisuutta tasapainottamassa laukku, korkkarit ja punainen huulipuna (joka oli varmaa pyyhkiytyny pois ennen tätä kuvaa)

Eiks kenestäkää muusta tunnu rankalta kun koulu alko? Mulla on työssäoppimista ja lähen joka aamu 6:40 bussilla töihi ja sit autokouluu suoraa sen jälkee ja oon himassa puol 8. Ei täs kerkee ku syödä, nukkua ja käydä suihkussa! Autokoulua 3 iltana viikossa. Sitkun on vapaailta ja himas jo puol kuus nii en jaksa tehdä muuta ku nukkua :D

Asiasta kukkakaalii mites teihi iskee noi boyfriend -farkut?

4 kommenttia:

  1. Voi että mun on pitäny kokeilla kans boyfriend farkkuja iät ja ajat mut en oo saanu aikaseks :D tyksin enemmän sellasist vähä vaalemmist kyl. siel asuntomessuil oli toi sun laukku yhen sängyn vieres muute! :DD

    VastaaPoista
  2. Tuo laukku on aivan mieletön! Muutenkin hauska asukokonaisuus, innoittaa pistämään itsellekin boyfriend farkut kokeiluun, jos vaan oikean maliset jostain löytyy.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Boyfriend-farkuilla ei malliltaa kyllä mun mielestä oo muuta väliä kunhan pysyy lantiolta jalassa. ;) Nehän kuuluu olla isot ja ei istua kunnolla :D

      Poista